پرسه های مرموز یک پرستار ناشناس در بیمارستان دهدشت ! / اعترافات عجیب تر این پرستار بی سواد !

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی پرستار قلابی در یکی از بیمارستان‌های شهر دهدشت خبر داد و گفت: متهم توسط پلیس دستگیر و از ادامه فعالیتش جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان کهگیلویه متوجه شدند شخصی ناشناس با لباس پرستاری در کنار کادر درمان و بیماران یکی از بیمارستان‌های این شهرستان حضور یافته و با گرفتن عکس آن را در فضای مجازی منتشر می نماید.  

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی و حراست بیمارستان وارد عمل شدند و شخص مورد نظر را با هویت معلوم شناسایی و دستگیر کردند.

موسوی گفت: متهم فاقد تحصیلات مرتبط با رشته  پرستاری بوده و در بازجویی‌های اولیه ضمن ابراز ندامت انگیزه خود از انجام این اقدام ناشایست را جلب توجه و افزایش فالوور در فضای مجازی بیان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهم پس از  تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد در پایان از شهروندان خواست:  برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

کدخبر: 880434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟