پایان جولان سارق محتویات خودروها در شهرری

به گزارش گروه حوادث رکنا؛ سرهنگ حسینعلی ابن علی گفت: به دنبال افزایش سرقت محتویات داخل خودرو در اطراف ایستگاه مترو شهرری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری131 شهرری  بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی راز سرقت محتویات خودرو در محله را کشف کردند، افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد سارق با خودروی شخصی به کنار خودروهای پارک شده مراجعه و اقدام به سرقت می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران روز گذشته با حضور در محل های جرم خیز متهم را با همان مشخصات به دست آمده در حال بازکردن درب خودرویی بود مشاهده و سریعا ماموران وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و در بررسی اولیه از متهم 30قلم کالای مسروقه شامل پنل ضبط،چک مسروقه ،مدارک هویتی و کارت های بانکی  غیر لوازم خودرو و تعداد زیادی آلات و ادوات سرقت کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهم 45 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت محتویات داخل خودرو به معترف و تاکنون بیش از 5 مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شدند. 

سرهنگ ابن علی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه با سامانه فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.

کدخبر: 879917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟