قیچی شدن یک اسکانیا و مسدود شدن راه کیاسر / کمک به 112 مسافر سرگردان

به گزارش رکنا، هاتف سلیمی امروز چهارشنبه 2 فروردین در جمع خبرنگاران درخصوص وضعیت حادثه دیدگان و اسکان مسافران در برف مانده روزهای نخست فروردین، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر مازندران با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی توسط اداره کل هواشناسی مازندران مبنی بر بارش متناوب باران و برف، باد نسبتا شدید، مواج شدن دریا و کاهش محسوس دما، بر اساس وظیفه سازمانی خود نسبت به پاسخگویی سریع و به موقع حوادث احتمالی در استان، تمهیدات لازم را انجام داد.

وی افزود: با توجه به هشدار هواشناسی، سه محور مواصلاتی استان برف سنگینی بارید و در محور چالوس کندوان حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه از روز گذشته با توجه به بارش برف شدید و ریزش سنگ مسدود شده‌ بود که حوالی ساعت ۱۰ امروز توسط عوامل راهداری بازگشایی شد.

سلیمی ادامه داد: در محور سوادکوه در منطقه گدوک با وجود بارش برف جاده مسدود نشد و تردد به صورت روان انجام می‌شود.

معاون امدادی هلال احمر مازندران در خصوص وضعیت هراز، گفت: با وجود بارش برف در حد فاصل پلور تا امامزاده هاشم باعث بسته شدن جاده نشد و تردد جریان دارد.

سلیمی تصریح کرد: در منطقه کیاسر به سمنان با توجه به قیچی شدن یک دستگاه اسکانیا و مسدود شدن راه، خودروها قادر به حرکت نبودند و این حادثه باعث شد تا هلال احمر نسبت به اسکان ۱۱۲ نفر در مدرسه المهدی اقدام کند.

وی به رها سازی ۱۱۱ خودرو در این چند مسیر اشاره کرد و یادآور شد: در مجموع در چند محور، ۴۰۰ و ۴۴ نفر حادثه دیده داشتیم و ۱۱۹ نفر در مسیر کیاسر و سوادکوه اسکان داده شدند.

 

کدخبر: 879480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟