این مرد شیطان صفت را می شناسید؟ / کمین سیاه پشت شمشادهای تهران + عکس چهره باز

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد:  اسفند‌ماه امسال، زن جوانی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی رفت و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت چندی قبل هنگامی که قصد داشتم از محل کارم به خانه بروم یک مرد جوان به من حمله کرد و با تهدید چاقویی که روی گلویم گذاشته بود من را داخل یک پارک خلوت برد که  در آن پارک خلوت ابتدا من را هدف آزار و اذیت  قرار داد و وسایلم را به طرز وحشیانه‌ای سرقت و از پارک فرار کرد.

وی افزود: پس از ثبت شکایت زن جوان و تشکیل پرونده در پلیس آگاهی، کارآگاهان راهی پارک موردنظر در شمال تهران شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ بررسی‌های تخصصی نشان می‌داد، مرد جوان کارتن خواب آن محله بوده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، متهم پس از سرقت اموال به یک عابربانک مراجعه کرده و از کارت بانکی مالباخته سعی داشته پول دریافت کند اما به دلیل وارد کردن رمز اشتباه ناموفق بوده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های اطلاعاتی  هویت مرد جوان را شناسایی و سپس مخفیگاه او را شناسایی کردند که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان در یک قدمی بازداشت متهم قرار بگیرند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد؛ کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به دایره شانزدهم پلیس آگاهی در بازجویی‌های علمی به جرم سرقت به عنف و آزار و اذیت جنسی زن جوان اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی متذکر شد: تحقیقات تکمیلی نیز نشان می‌داد، متهم سارق حرفه‌ای بوده و با این شگرد  10 زن را در شمال تهران هدف سرقت و آزار و اذیت شیطانی قرار داده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه چنانچه شهروندان با این شگرد هدف آزار و ذیت یا سرقت قرار گرفتند برای شناسایی متهم و ثبت شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 34 تهران عکس چهره‌باز متهم برای شناسایی از سوی شکات احتمالی منتشر شده است و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

متجاوز

کدخبر: 877205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟