گفتگو با دزد دندان لمینتی تهران / اعترافات عجیب دزد خانه های شرق تهران + جزییات
حجم ویدیو: 23.43M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا؛ پیشانی بلند و بختی سیاه دارد. چراکه گویی قرار نیست از زندانی شدن، رهایی پیدا کند. سعید 29 ساله و پیش از دستگیری اخیرش، 2 مرتبه سابقه سرقت داشته که در آخرین سابقه کیفری خود 4 سال در زندان بوده است. او 6 ماه قبل به مرخصی آمده و بجای اینکه بعد از دو بار سابقه زندان داشتن برای همیشه دزدی را کنار بگذارد دوباره باندی تشکیل داده و شروع به سرقت از منازل می کند.

سعید در پاسخ به این سوال که چرا که دوباره شروع به سرقت کردی اظهار کرد: از سرناچاری دست به این کار زدم چراکه از پرونده قبلی باید یک میلیارد و 500 میلیون تومان، رد مال می کردم و طبیعتا با کار عادی نمی توان به این پول دست پیدا کرد.

در همین حین سفیدی دندان های لمینت کرده او مشخص شد که گویی 80 میلیون تومانی برای آن هزینه کرده است اما سعید، این موضوع را که با پول سرقت دندان هایش را لمینت کرده رد کرده و می گوید در گذشته رستورانی داشته که همان زمان با پول حلال، دندان هایش را لمینت کرده است.

گفتنی است این فرد در 8 ساله گذشته در زندان بوده و این حرف های او درباره غیر سرقتی بودن هزینه لمینت برای دندان هایش نمی تواند، صحت داشته باشد.

کدخبر: 875593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟