این سوله قبرستان ماشین های سرقتی تهرانی ها بود + عکس باورنکردنی

حوادث رکنا: سردار  "کیومرث عزیزی " اظهار داشت: در راستای تدابیر 10 گانه فرمانده فراجا و در اجرای طرح سراسری مبارزه با سرقت ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت ، از فعالیت باند حرفه ای سارقان و مالخران در زمینه سرقت و اوراق خودرو پرده برداشتند.  

این مقام ارشد انتظامی افزود: اعضای این باند  4نفره با شگردی خاص خودروهایی را در سراسر استان تهران که از ایمنی کمتری برخوردار بودند، سرقت و پس از انتقال به یک سوله در حاشیه شهرستان پاکدشت، اقدام به اوراق خودرو و فروش قطعات آن به مالخران می کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و نارضایتی برخی از شهروندان، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و با رصد میدانی و کار اطلاعاتی ماموران اعضای باند سرقت خودرو را در یک سوله که دارای دوربین مدار بسته و موارد امنیتی بود شناسایی و طی یک عملیات هدفمند پلیسی موفق شدند آنان را حین اوراق خودروهای سرقتی دستگیر کنند.

سردار عزیزی با اشاره به اینکه تحقیقات از متهمان و شناسایی سایر همدستان آنها در دستور کار پلیس قرار دارد تصریح کرد: از سوله محل فعالیت متهمان 4 دستگاه خودور سرقتی و صدها قطعه خودرو شامل بدنه ، موتور ، گیربکس ، چراغ جلو ، داشبرد ، صندلی و سایر قطعات کشف شد.

رئیس پلیس شرق استان تهران در پایان با اشاره به اینکه تعداد اقلام سرقتی و ارزش ریالی آنها در دست بررسی است با تاکید بر رعایت موارد پیشگیرانه و تامینی و حفاظتی در راستای پیشگیری از سرقت اموال شهروندان، گفت: دستگیری سارقان موجی از رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته و با حضور در محل بازسازی صحنه از اقدام به موقع و قاطعانه پلیس قدردانی کردند.

سوله خودروهای سرقتی1

 

 

کدخبر: 873180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟