مرگ هولناک و همزمان 2 کارگر المان سازی شهری در مشهد

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه جرثقیل در حال جا به جا کردن المان شهری بوده که با کابل های برق برخورد کرده و چهار کارگر جوان یک شرکت خدماتی که در حال جانمایی المان شهری بودند دچار برق گرفتگی شدید شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در این حادثه، ۲ کارگر ۲۲ و ۲۴ ساله به علت شدت جراحات جان باختند و ۲ کارگر دیگر نیز به شدت مصدوم و بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

نگهبان افزود: در این خصوص یک پرونده قضایی تشکیل و اجساد متوفیان به سردخانه منتقل شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

این حادثه مربوط به کارگاه های شهرداری نیست

رییس اداره هنری سازمان فرهنگی- فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه در کارگاهی در مجاورت کارگاه شهرداری رخ داده و متعلق به شهرداری نبوده است.

علی مسافری افزود: در حاشیه شهر مشهد فضاهای کارگاهی مشترکی وجود دارد و در این حادثه نیز پیمانکار با تعدادی کارگر روزمزد در حال کار بوده که حادثه برق گرفتگی رخ داده و ۲ کارگر روزمزد آن پیمانکار در دم جان باختند.

او اضافه کرد: در این حادثه 2 کارگر شهرداری نیز که در کارگاه مجاور مشغول فعالیت بودند دچار برق گرفتگی شدند که هم اینک بستری هستند اما حال عمومی شان خوب است.

رییس اداره هنری سازمان فرهنگی- فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: تا هنگامی که شهرداری المانها را از هنرمندان تحویل می گیرد هیچ مسوولیتی درقبال حوادث پیش آمده ندارد و شهرداری تا دوازدهم اسفند ماه هیچ المانی را تحویل نمی گیرد

هنرمندان هر سال در آستانه نوروز در قالب برنامه های استقبال از بهار، المانهای مختلفی را طراحی و برای نصب و جانمایی در اختیار شهرداری قرار می دهند.

 

کدخبر: 872030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟