ماجرای شلیک پلیس به مرد اراکی چه بود؟ / راز کیف در دست مرد جوان چه بود؟

به گزارش رکنا، شب گذشته در یکی از محله‌های شهر اراک صدای تیراندازی شنیده شد که پلیس در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این خصوص گفت: طی یک تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیس، تردد مشکوک چند جوان در یکی از خیابان‌های شهرکی در اراک گزارش می‌شود و نزدیکترین کلانتری در جریان امور قرار می‌گیرند.

علیرضا معیریان اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان پس از اعزام به محل با ۳ جوان در حالی که یک کیف دستی به همراه داشته و قصد سوار شدن بر یک خودوری ۲۰۷ را داشتند مواجه شده و به آنها مشکوک می‌شود.

وی افزود: این افراد بعد از مشاهده پلیس از سوار شدن به ماشین منصرف شده و اقدام به فرار می‌کنند؛ مأمور گشت کلانتری اقدام به تعقیب متهمین کرده و سپس دستور ایست می‌دهد که آنها به این دستور بی‌اعتنایی کرده و در نهایت پلیس مجبور به شلیک چندین تیر هوایی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: نهایتا یکی از متهمان که با سلاح سرد قصد حمله به مأمور کلانتری را داشته، از ناحیه پا مورد اثابت گلوله پلیس قرار گرفته، متوقف و دستگیر می‌شود.

معیریان بیان کرد: متهم پس از دستگیری به بیمارستان اعزام می‌شود؛ همچنین از کیف دستی متهمان مقادیر زیادی سکه‌های طلا و طلاجات، وجه نقد و... و از خودروی آنان نیز تعدادی پلاک‌های جعلی کشف و ضبط شد.

وی ضمن اشاره به باز بودن این پرونده جهت انجام ادامه تحقیقات و دستگیری همدستان متهم دستگیر شده، از شهروندان درخواست کرد؛ با استفاده از تجهیزات ایمنی در پیشگیری از سرقت خودرو اهتمام ویژه ای داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک در اسرع وقت، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

کدخبر: 872021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟