صفر تا صد دستگیری عاملان شهادت مامور پلیس کرج / آنها پیشانی شهید را هم شکافتند + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 55.64M | مدت زمان ویدیو: 00:01:49

به گزارش خبرنگار رکنا، سردار هدواند صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: شامگاه یکم اسفند ماه بدنبال اقدامات اطلاعاتی خبر دادند که قرار است ۵۰ کیلوگرم  مخدر صنعتی  وارد استان البرز شود که ماموران استان البرز در بدنبال تعقیب قاچاقچیان مواد مخدر در محدوده یوی از شهرستانهای همجوار استان با تعدادی از قاچاقچیان درگیر شده و  دریک عملیات تعقیب  و گریز که با شلیک گلوله همراه بود متاسفانه یکی از پرسنل ما به مقام رفیع شهادت رسید.

خوشبختانه در کمتراز ده ساعت عاملان شهادت مهدی وکیلی  دستگیر شدند 3 متهم دراین خصوص دستگیر شده ویکی از نفرات اصلی نیز که مورد اصابت ۶گلوله قرار گرفته است هم اکنون جهت مداوا در بیمارستان بستری شده است.

سردار هداوند هم چنین به دستگیر ۸ نفر دیگر دررابطه با این پرونده به عنوان رابطین اشاره  کرد و گفت: عاملان شهادت نیز ناجوانمردانه پس از شلیک گلوله با کاتری که همراه داشتند پیشانی شهید را بریدند.

وی درپاسخ به سوال خبرنگار رکنا درباره التیماتوم  اش به قاچاقچیان مواد مخدر گفت:پلیس با تمام قدرت تمام باندهای قاچاقچیان را شناسایی و دستگیر خواهد کرد و طبق آنچه در قانون آمده عمل خواهیم کرد.

هدواند همچنین از نوید تازه اش به مردم البرز  پشت تریبون به مخاطبان رکنا گفت:آنچه مسلم است دربحث مبارزه با مواد مخدر موضوع عرضه  وتقاضا مطرح است تا وقتی تقاضایی نباشد عرضه ای هم رخ نخواهد داد ....در استان البرز ۶هزار و ۵۰۰معتاد متجا هر وجود دارد درحالی که تنها هزارو ۵۰۰ نفر ظرفیت دستگیری داریم ...برهمین اساس با جلساتی که با استانداری گذاشته ایم قرار است این ظرفیت ارتقا یابد با تانین این نیاز اتفاقات خوبی خواهد افتاد و با جمع آوری معتادان چهره اجتماعی شهر نیز دگرگون خواهد شد.

 

کدخبر: 871859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟