سرنوشت خلبان اف 4 ارتش که در آسمان تهران به جنگ «آدم فضایی » ها رفت، چه شد؟ + فیلم
حجم ویدیو: 7.24M | مدت زمان ویدیو: 00:02:21
به گزارش رکنا، اسماعیل میرفخرایی استاد و مجری با سابقه و خبرنگار سرشناس حوزه علم که سال هاست در این حوزه فعالیت می کند ، می گوید هر بار این خاطره برایش تلاقی می شود ، اتفاقات عجیب و غریبی قبل و بعدش برایش می افتد که باعث حساسیت و شاید ترس و بهت زده شدن همسرش از این اتفاق شده است.

در گزارش صفحه دانش درباره این روایت مبتنی بر شبه علم درباره ملاقات با یوفو ها در آسمان تهران ، ماجرا اینگونه روایت شده است:« روزی که برای مصاحبه، از همشهری با اسماعیل میرفخرایی تماس گرفتیم، همسرش گوشی را برداشت. بهت‌زده به‌ نظر می‌رسید. برخلاف اوقات پیش که گوشی را به همسرش می‌سپرد، این ‌بار مدام می‌پرسید که چرا چنین سوژه‌ای به ذهنمان رسیده؟ ‌چرا الان تماس گرفته‌ایم و قرار است چه کارهایی بکنیم؟ در میان این پرسش و پاسخ‌ها نیز مدام ابراز شگفتی می‌کرد، نفسش را در سینه نگه می‌داشت و بعد از مکثی کوتاه، آن را بیرون می‌داد. مدتی بعد، میرفخرایی برایمان گفت که داستان از چه قرار بوده است؛ «خیلی اتفاقی امروز در حال غذادادن به گربه‌ای در پارک بودم که به یک مرد مسن برخوردم و با همدیگر هم‌صحبت شدیم. معلوم شد از خلبان‌های نیروی هوایی بوده و خلبان‌هایی که در شکار یوفو دست داشتند را می‌شناخته. گفت پرویز جعفری که در ماموریت «یوفو ۱۳۵۵» شرکت داشت و چند سال بعد از انقلاب، ‌مدیر فروشگاه «نی‌نی‌سالن»‌ در تهران بود، اخیرا در ونکوور کانادا درگذشته است. بعد از شنیدن این خبر، منقلب شدم، به خانه برگشتم و دنبال خاطرات مربوط به شکار یوفو گشتم. در مدت کوتاهی شما برای مصاحبه درباره همین موضوع تماس گرفتید، آن‌هم در حالی که من سال‌ها در این ‌باره حتی فکر هم نکرده بودم.»‌ آنچه او را بیشتر شگفت‌زده می‌کند، تجربه مشابهی است که سال‌ها پیش در این ‌باره داشته است؛ «یک شب از ایلینوی به بالتیمور می‌رفتم. در میان بیابان به فکر آدم‌فضایی‌ها افتادم. درست در همان حین، رادیو برنامه‌ای درباره شکار آدم‌فضایی‌ها پخش کرد. احتمال اینکه چنین همزمانی‌ای رخ بدهد، یک در میلیون است و عجیب آنکه هر وقت به شکار آدم‌فضایی‌ها فکر می‌کنم، جایی پیدایشان می‌شود.»

یکی از مسائلی که مشاهده یوفو در ۴۳سال قبل را معتبر می‌کند افراد دخیل در ماجرا هستند. شاید افراد عادی در مشاهده اشیای پرنده اشتباه کنند اما در این ماجرا اکثر افراد، کارشناسان زبده هوایی ایران بوده‌اند.

به جز مردم عادی که با برج تماس می‌گرفتند تیم ۱۶نفره برج مراقبت که همگی دارای تحصیلات عالی هستند شاهد این ماجرا بودند. علاوه بر آنها مشاهدات ۴خلبان (۲خلبان در هر فانتوم) یکی از دلایل اعتبار این مشاهده است.

 

 
کدخبر: 870535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟