11 عکس از آتش سوزی هولناک مجتمع تجاری میلاد / نجات 10 کارگر از میان دود و آتش در تولیدی کفش

به گزارش رکنا؛ ساعت 19:45 دقیقه شب گذشته با تماس کارگران تولیدی با سامانه 125 و اعلام آتش سوزی بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ایستگاه های 115. 2. 1. گروه امداد و نجات 1 و خودروی حامل تجهیزات تنفسی را به خیابان جمهوری بعد از خیابان سعدی روانه کرد.

علی عباس زاده افسر آماده منطقه پنج عملیات تصریح کرد: یک ساختمان تجاری در در 4طبقه طبقه 3 واحدی به مساحت تقریبی 90 متر مربع با کاربری تولیدی کفش کاملا شعله ور شده و آتش در حال سرایت به طبقات دیگر بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان با حفظ ایمنی کامل با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی، آتش سوزی را مهار کرده و از سرایت آتش به دیگر طبقات جلوگیری بعمل آوردند.

افسرآماده منطقه 5 عملیات افزود: گروهی دیگر از آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تنفسی طبقات را جستجو کردند و موفق شدند 10 نفر از کارگران را که در طبقات محبوس شده بودند به محل امن منتقل کنند.

گفتنی است: در این حادثه یکی از آتش نشانان از ناحیه کتف دست دچار آسیب دیدگی جدی شد و در پایان نیروهای عملیات با ایمن سازی محل حادثه و تخلیه دود موجود در طبقات به ماموریت خود پایان دادند و علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.

آتش سوزی  در تولید کفش3

آتش سوزی  در تولید کفش4

آتش سوزی  در تولید کفش5

آتش سوزی  در تولید کفش6

آتش سوزی  در تولید کفش7

آتش سوزی  در تولید کفش1

آتش سوزی  تولیدی کفش3

آتش سوزی  تولیدی کفش2

آتش سوزی  تولیدی کفش1

آتش سوزی  تولیدی کفش

عکاس: حسین تهرانی - میثم حدادی

 

 

 

 

 

 

 

عکس: میثم حدادی

 

کدخبر: 869922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟