افشای راز چاقو چاقو شدن پسر 16 ساله در عالم مستی + جزییات قتل هولناک در کرج

به گزارش رکنا، رسیدگی به ابن جنایت از دی ماه سال گذشته بدنبال درگیری خونین در یکی از محله های فردیس کرج شروع شد.

وقتی گشت پلیس به محل درگیری رسید با پیکر خونین پسر نوجوان ۱۶ ساله که اتباع بیگانه بود روبروشدند. خیلی زود بازپرس کشیک قتل در محل حضور یافت و در نخستین گام دستور داد پیکر بی جان پسر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شود.

تحقیقات اولیه و میدانی کارآگاهان جنایی نشان می داد مقتول بدنبال درگیری با 2 پسر مست بر سر یک سیلی به صورت باهم دست به یقه شدند.

که سرانجام آن 2 پسر شرور پسر نوجوان را با ضربه های چاقو به قتل رسانده و از صحنه جنایت پا به فرار گذاشتند.

با  شناسایی هویت دو متهم فراری سرانجام  مخفیگاه متهمان  لو رفت و با هماهنگی مقام قضائی هر 2 نفر را که یکی 17 و دیگری 18 ساله بودند را دستگیر کردند.

دو نوجوان در اعتراف های خود مدعی شدند که در روز جنایت به خاطر مصرف مشروب حالت عادی نداشتند و در بوستان و خیابان در حال متلک پرانی بودند که با پسر ۱۶ساله که از اتباع بیگانه بود روبرو می شوند یکی از آنها با دستش سیلی محکمی به پسر نوجوان می زند در ادامه او نیز به سراغ دوستانش رفته و درگیری سختی بین آنها رخ می داد که سرانجام پسر ۱۶ ساله توسط چاقو به قتل می رسد .

سرهنگ نادر بیگی درباره دستگیر ی این دو متهم به خبرنگار رکنا گفت:با پیگیری های شبانه روزی پلیس آگاهی فردیس دو متهم که زندگی مخفیانه ای داشتند محل اختفا آنها فاش شده و دستگیر شدند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اینکه متهمان به انجام قتل به وسیله سلاح سرد اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: نظارت بر رفتار نوجوانان می تواند از وقوع حوادث دلخراش جلوگیری کند.

 

کدخبر: 869630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟