دو قتل مسلحانه هالیوودی در آرایشگاه زنانه  /  زن آرایشگر و شوهر مطلقه اش کشته شدند و یک زن متهم است !

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار جمال سلمانی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی زنی ۴۴ ساله شده و در عملیاتی وی را دستگیر و بازجویی های لازم را به عمل آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کرد روز حادثه جهت انجام کارهای زیبایی (کاشت ناخن) به آن منزل مراجعه کرده اما پس از حضورش، همسر سابق زن آرایشگر چند بار با وی تماس و اقدام به توهین و فحاشی کرده است.

سردار سلمانی افزود: طبق ادعای این زن، زمانی که درگیری لفظی بین زن آرایشگر و همسر سابقش بالا می گیرد وی قصد خروج از منزل را می کند اما ناگهان در مقابل درب ورودی با مرد ۵۳ ساله ای که همسر سابق زن آرایشگر و مسلح به اسلحه کلاشینکف بوده، مواجه می شود.

این مقام عالی رتبه انتظامی با بیان اینکه متهم در ادامه بازجویی ها عنوان کرده که مرد ۵۳ ساله با توسل به زور وارد منزل شده و یک گلوله به سینه همسر سابق خود شلیک کرده و او را به قتل می رساند، خاطرنشان کرد: طبق گفته های متهم، مرد مسلح قصد کشتن وی را نیز داشته اما با او بر سر تصاحب اسلحه درگیر می شود.

سردار سلمانی گفت: طبق اظهارات زن متهم، پس از وقوع درگیری میان وی و مرد ۵۳ ساله و جدال بر سر تصاحب اسلحه، سه تیر شلیک و به شکم آن مرد اصابت می کند که باعث کشته شدن وی می شود.

وی در پایان یادآور شد: در همین راستا پرونده ای تشکیل و تحقیقات تکمیلی از سوی پلیس برای روشن شدن ابعاد مختلف ماجرا ادامه دارد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 865528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟