شگرد 2 مرد شیاد خاص بود / مجانی خرید می کردند

به گزارش رکنا؛ فرشید اظهار داشت: شهروندی به پلیس آگاهی شهرستان درمیان مراجعه و مدعی شد شخصی از وی اقدام به کلاهبرداری به صورت اینترنتی کرده که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: 2 نفر خریدار با ارائه یک رسید بانکی در تلفن همراه خود که نشان می‌داده پول به حساب شاکی واریز شده مدعی می‌شدند که وجه کالا را به حساب فروشنده واریز و در نهایت کالای مورد نظر را دریافت می‌کردند اما پس از گذشت چند ساعت شاکی متوجه می‌شد که پولی به حسابش واریز نشده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: برابر اظهارات شاکی و بررسی‌های فنی به عمل آمده مشخص شد متهمان از طریق اپلیکیشن رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از مالباخته کرده‌اند.

فرشید با اشاره به این که مأموران با انجام اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی صورت گرفته، متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، 2 نفر متهم را دستگیر کردند تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعراف کردند و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان این که شهروندان باید سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند، خاطرنشان کرد: مردم هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را سریعاً با ما در ارتباط بگذارند.

کدخبر: 865371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟