ترافیک در محورهای مواصلاتی خوی نیمه روان است

به گزارش رکنا؛ سرهنگ رضا پناهی مقدم با اشاره به برقراری امنیت ترافیکی در شهرستان خوی با حضور جهادی پلیس، افزود: با توجه به وقوع زلزله در شهرستان خوی، بلافاصله تیم های پلیس راه نیز در محورهای مواصلاتی و جاده های منتهی به این شهرستان حضور یافته و نسبت به روانسازی ترافیکی جاده ها اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه از دیروز حادثه ترافیکی خاصی برای شهروندان رخ نداده است، گفت: با توجه به وقوع پس لرزه های متعدد در شهرستان، ترافیک نیمه روان در محورها وجود دارد و مشکل خاصی در جاده ها نداریم.

رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی اظهارکرد: با توجه به بارش برف به شهروندان توصیه می شود که قبل از اقدام به سفر و حرکت از وسیله نقلیه خود اطمینان داشته که فاقد نقص فنی باشد؛ تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، پتو، جیره خشک و… به همراه داشته، با صبر و حوصله رانندگی کنند، فاصله طولی را حتماً رعایت نموده و ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای اطلاع از وضعیت راه ها با شماره گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنید.

سرهنگ پناهی مقدم خاطر نشان کرد: همکاران از همان لحظات اولیه به صورت صددرصدی و به صورت جهادی در مناطق زلزله زده حاضر شده و دوشادوش سایر یگان های انتظامی، امدادی و شهروندان در حال خدمت رسانی است.

 

کدخبر: 865350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟