فیلم گفتگوی اختصاصی با یاسین که در ایران و آذربایجان جنجال به پا کرد / زنم اسیر سفارت بود!
حجم ویدیو: 42.36M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41

به گزارش رکنا، حدود ساعت ۸:۳۰ صبح امروز به سفارت آذربایجان در تهران حمله مسلحانه صورت گرفت که با حضور پلیس، فرد مهاجم دستگیر شد. در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. گفته می شود، فرد جانباخته یکی از کارکنان سازمان های انتظامی باکو و مسئول حفاظت از سفارت بود.

پس از دستگیری متهم به نام یاسین، این مرد جنایتکار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جنایی رکنا گفت:« این جنایت را به خاطر ناموسم انجام دادم. 9 ماه قبل افرادی که در سفارت آذربایجان مشغول به کار بودند همسرم را اغفال کرده و از خانه ما ربودند. منزل ما واقع در شهر ارومیه بود و من مطمئن بودم که همسرم را از کشور خارج نشده است.

دلایلی برای من این موضوع را روشن کرد که همسرم در سفارت آذربایجان است به همین دلیل امروز یک با نقشه قبلی به سفارت آذربایجان حمله کردم. و قصد داشتم تمام افرادی را که سر راهم قرار می‌گرفتند به قتل برسانم تا به طبقات بالا رسیده و در آنجا همسرم را پیدا کنم.»

متهم افزود:« از چندی قبل با همسرم گلنار علیوا ، اختلافاتی پیدا کرده بودم اما این اختلافات، به حدی نبود که او، ترک منزل کرده و سراغی از فرزندانش نگیرد. من می دانم ، که اگر او امکان بازگشت به خانه را داشت مثل پرنده ای پر می کشید و نزد فرزندانش می آمد.»

رسیدگی به این پرونده برای روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا در دستور کار قضایی قرار دارد.

کدخبر: 864818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟