قربانی تعرض دنی آلوز کیست ؟! / این زن در توالت اسیر آقای فوتبالیست شد / افزایش 30 درصدی آزار زنان در اسپانیا

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا؛ دنی آلوز فوتبالیست معروف برزیلی و بازیکن سابق بارسلونا، پاری سن ژرمن، یوونتوس و پوماس یوونتوس بوده که در حال حاضر به اتهام آزار جنسی یک زن جوان در کلوپ شبانه ساتون در بارسلونا در زندان است.

اتهام او ازار جنسی علیه یک زن جوان 23 ساله است و قربانی از هرگونه ادعا برای گرفتن غرامت مالی خودداری کرده است. این زن جوان عدالت می خواهد. البته دنی آلوز هر اتهامی را که به او وارد شده بود را رد و وانمود کرد که بی گناه است اما در نهایت پلیس با توجه به اطلاعات، بدست آمده از از قربانیان و شواهد به حقیقت ماجرا رسید که همین مسئله باعث شد که تمام دستاوردهای دنی آلوز در تمام این سال ها نابود شود.

دنی آلوز به دلیل تجاوز جنسی تا 4 سال زندان و در صورت طبقه بندی مجدد اتهامات به عنوان تجاوز جنسی تا 12 سال زندان حکم خواهد گرفت.

دنی آلوز

قربانی این آزار جنسی چه می گوید؟

این زن 23 ساله درباره آن اتفاق می گوید: من از نظر جسمی تحت تسلط و شکنجه این مرد قرار گرفتم و او مرا مجبور کرد تا مدام  نام خود را ناله کنم در حالی که او را از پشت می گرفته است.

حتی قربانی این آزار، خالکوبی شکم آلوز را تشخیص داده که به عنوان علامت هلال ماه توصیف می شود و آلوز دقیقا پس از شنیدن این خبر برای یک ثانیه مات و مبهوتمی ماند و در نهایت موضع خود را برای ارائه اطلاعات بیشتر باز کرد.

آلوز این اتفاق را یک اتفاق تصادفی با رفتن ناگهانی زن به توالت بدون در زدن در زمانی که او داخل سرویس بهداشتی بوده، توصیف کرده است و بعد از تردیدی طولانی او به داشتن رابطه جنسی با شاکی اعتراف کرد اما اصرار داشت که این امر توافقی بوده است.

دنی آلوز2

آمار جرایم مختلف و آزار جنسی در اسپانیا

طبق آخرین داده های منتشر شده توسط وزارت کشور اسپانیا که بر اساس آمار نیروهای امنیتی اسپانیا (پلیس، گارد مدنی، نیروهای پلیس خودمختار و محلی) بررسی شده است، یک میلیون و 421 هزار و 344 جرم جنایی فقط در سال 2021 ثبت کرده اند که نسبت به سال گذشته آن یک میلیون و 310 هزار و 315 جرم کیفری وجود داشته، افزایش 8.5 درصدی داشته است.

به عبارتی میزان جرم و جنایت در اسپانیا اینگونه است که از هر 100 هزار نفر جمعیت، 298 قتل را شاهد هستیم که تعداد قتل با سلاح سرد و گرم 38 مورد، نرخ آدم ربایی 2 مورد، نرخ سرقت 129 مورد، نرخ سرقت خودروی شخصی 42 مورد اندازه گیری شده است.

البته نگران کننده ترین علامتی که در گزارش وزارت کشور اسپانیا آمده است، افزایش شدید تجاوزات جنسی است. یعنی در بازه زمانی 12 ماهه، 12638 مورد تجاوز جنسی وجود داشته که نشان دهنده افزایش 30 درصدی نسبت به سال قبل است.

همچنین طبق بررسی های یک پژوهشگاه اسپانیایی که به درخواست وزارت امور داخله اسپانیا انجام شده است این مسئله تخمین زده می‌شود که در اسپانیا حدود 400 هزار مورد خشونت جنسی در سال رخ می‌دهد که 100 هزار نفر از آنها زیر سن قانونی هستند. بین 85 تا 95 درصد قربانیان بزرگسال نیز زن هستند.

دنی آلوز1

 

 

کدخبر: 864505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟