بازداشت سارق حرفه ای در آبادان

به گزارش رکنا؛ سرهنگ «کیومرث کشوری»رئیس پلیس آبادان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت پمپ آب منازل در آبادان، به‌ویژه در منطقه ذوالفقاری، اقدامات برای شناسایی سارق یاسارقین احتمالی در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری 18ذوالفقاری آبادان با انجام کار اطلاعاتی سارق حرفه ای وسابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آبادان گفت: از مخفیگاه این سارق، 5 دستگاه پمپ آب، 5 دستگاه ضبط خودرو،‌ 3دستگاه کولرگازی،2دستگاه باتری خودرو کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه متهم نیز در بازجویی پلیس به 15 فقره سرقت مشاعات ساختمانی ،کولرگازی وداخل خودرو در شهرستان آبادان اعتراف کرد گفت: یک نفر مالخر در این زمینه شناسایی و دستگیر گردید.

رئیس پلیس آبادان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد‌ند، به شهروندان آبادانی توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، موضوع را فوری از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

علی رنجکش

 

کدخبر: 864236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟