انهدام باند سارقان سیم و کابل در دو شهرستان یزد

به گزارش رکنا؛ سرهنگ «محمد حسین نبی‌پور» فرمانده انتظامی شهرستان میبد با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان، ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی به وقوع چند فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی در سطح شهرستان میبد و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد با حضور در صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، باند شش نفره سارقان را شناسایی و با همکاری کلانتری ۱۶ یزد، سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از انتقال سارقان به شهرستان و بازسازی صحنه‌های سرقت و اعتراف سارقان به ۱۵ فقره سرقت سیم برق در شهرستان میبد خبر داد و گفت: سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نبی‌پور خاطرنشان کرد: متهمان بعد از رسیدگی به جرایم و تفهیم اتهام در شهرستان میبد مجدداً به زندان معرفی شدند.

سرهنگ «اکبر شفیعی» فرمانده انتظامی شهرستان اردکان نیز در مورد انهدام باند سارقان سیم در این شهرستان گفت: به دنبال اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل در شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ خیابان شهید رجائی اردکان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس با تلاش مستمر و بی‌وقفه موفق شدند که دو سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان در یکی از محلات شهرستان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان پس از مواجه با ادله پلیسی به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شفیعی با تاکید بر اینکه پلیس با جدیت در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کدخبر: 863837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟