سارقان حرفه ای در نیشابور خودروها را اوراق می کردند / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا از نیشابور؛ سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان نیشابور پی‌گیری این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در نخستین بررسی‌ها متوجه شدند اکثر این خودروهای سرقتی پراید بوده و  در ادامه تحقیقات متوجه شدند سارقان خودروها را پس از سرقت به یکی از روستاهای بخش مرکزی انتقال  داده و سپس اقدام به اوراق کردن و فروش قطعات به صورت جداگانه می کنند.

سرهنگ حسینعلی زاده گفت: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع و با هماهنگی مقام قضایی پس از شناسایی دقیق مکان موردنظر درراین رابطه سه متهم را که ۲نفر از آنان غیر بومی بودند دستگیر کرده و در بازرسی از محل تعداد زیادی قطعات اوراق شده مربوط به خودروهای پراید سرقتی را کشف کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۷ فقره سرقت خودرو پراید و اوراق کردن آنها اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقتهای احتمالی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: شهروندان خودرو خود را به وسایل ایمنی تجهیز و خودرو را در پارکینگ های دارای مجوز و یا نقاطی که دوربین‌های سطح شهر به آنها مشرف باشد پارک کنند.

سعید صفارائی/ نیشابور

 

کدخبر: 862912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟