راز جسد رها شده دختر جوان در خیابان گاندی چه بود؟ / برادرش بعد از قتل لباس های خواهرش را پوشید + جزییات

به گزارش رکنا؛  رسیدگی به این پرونده از 23 مرداد ماه امسال آغاز شد. ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی ، جسد یک زن را که در حاشیه خیابان میرداماد رها شده بود پیدا کردند و به بررسی پرداختند .آثار جراحت های قدیمی روی جسد نمایان بود که به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان علت مرگ را خفگی اعلام کردند.

ماموران در نخستین گام از تحقیقات به بررسی دوربین های مداربسته پرداختند و دریافتند یک زن، جسد را از از صندوق عقب یک خودرو پژو ۲۰۶ خارج و در حاشیه خیابان رها کرده و گریخته است.

با افشای این ماجرا ماموران به استعلام پلاک خودرو ۲۰۶ پرداختند و دریافتند این خودرو متعلق به یک زن ۴۵ ساله به نام افسانه است که چند روزیست ناپدید شده و مادر و برادرش شکایتی مبنی بر گم شدن وی به پلیس اعلام نکرده‌اند.

به این ترتیب ماموران به بازجویی از مادر و خواهر افسانه پرداختند و مشخص شد جسد کشف شده در حاشیه خیابان میرداماد متعلق به افسانه است.

برادر افسانه به نام امیر به ماموران گفت: خواهرم مجرد بود و در یک شرکت خصوصی کار می کرد. چند روز قبل همراه سگش از خانه بیرون رفت اما وقتی به خانه برگشت زخمی شده و کتک خورده بود. او می گفت یک مرد می خواسته سگ او را بدزدد. آثار جراحت روی بدن خواهرم به خاطر همین موضوع نمایان بوده است .

افشای راز جنایت خانوادگی با لباس زنانه

امیر ادامه داد: ما همان روز خواهرم را به بیمارستان بردیم و بعد از چند روز بود ترخیص شد. اما آخرین بار 2 روز پیش سوار پژو ۲۰۶ از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت.

به دنبال اظهارات این مرد ماموران به بررسی دوربین های مداربسته در نزدیکی محل زندگی وی پرداختند و دریافتند طبق گفته امیر، در همان روز افسانه سوار بر ۲۰۶ خانه‌شان را ترک کرده بود. اما بررسی دقیق‌تر فیلم نشان می داد زنی که سوار بر ۲۰۶ از خانه بیرون رفته افسانه نبوده است . او که ماسک به صورت داشته برادرش امیر بوده که با پوشیدن لباس های خواهرش قصد داشته راز جنایت خانوادگی را پنهان نگه دارد.

با افشای این ماجرا امیر لب به اعتراف گشود و به قتل خواهرش اعتراف کرد.

در دادگاه

امیر در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای جلسه مادر افسانه که تنها ولی دم بود اعلام گذشت کرد و گفت از پسرش هیچ حکایتی ندارد .

سپس از امیر که استاد دانشگاه است و با قرار وثیقه آزاد بود به دفاع پرداخت .

وی ‌گفت :خواهرم مجرد بود اما رفتارهای غیر اخلاقی داشت و مدام می خواست با دوستانش در ارتباط باشد. به همین خاطر سر این موضوع همیشه با او درگیر بودم . همسایه ها نیز از سر و صدای موسیقی که خواهرم گوش میداد همیشه شکایت داشتند. من و مادرم از رفتارهای خواهرم خسته شده بودیم. حتی یکنفر از خواهرم عکس و فیلم تهیه کرده و برای اینکه آنها را پخش کند و آبروی ما را ببرد. قصد اخاذی از ما را داشت.

وی در تشریح جزییات قتل ادامه داد: آخرین بار وقتی خواهرم اصرار داشت به مهمانی برود با او درگیر شدم و هنگامی که او خواب بود حوله ای را روی صورتش انداختم و او را خفه کردم. من برای اینکه راز قتل پنهان باقی بماند لباس های خواهرم را پوشیدم. جسد را داخل صندوق عقب گذاشتم و آن را در حاشیه خیابان رها کردم.

بنا بر این گزارش؛ در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به رضایت تنها ولی دم، از جنبه عمومی جرم و طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی، امیر را به 3 سال زندان محکوم کردند.

 

کدخبر: 862616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟