بانوان قانونمند تر از آقایان در رانندگی هستند/ ۲۰۰ هزار زن سفیر پلیس راهور شدند + فیلم
حجم ویدیو: 44.04M | مدت زمان ویدیو: 00:03:15

به گزارش رکنا، سردار سید ت یمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور در حاشیه چهارمین همایش بانوان فرهنگ‌یار ترافیک در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از سال 98 طرحی با عنوان بانوان فرهنگ یار ترافیک به منظور بهره‌مندی از سرمایه‌های اجتماعی به مرحله اجرا گذاشته شد و تاکنون 200 هزار نفر از بانوان به عنوان سفیر پلیس راهور ترویج فرهنگ صحیح رانندگی را آموزش دیده‌اند.

سرهنگ حسینی گفت: اقدامات فرهنگی بلند مدت هستند و نباید انتظار داشته باشیم کارهای آموزشی و تربیتی اثرگذاری کوتاه مدت داشته باشند، این طیف کارها باید به آرامی توسعه پیدا کنند و باید به گونه ای باشد که بتوانیم با طراحی بسته های آموزشی وارد کانون خانواده ها هم بشویم.

وی افزود: امیدواریم در آینده و در سالهای بعد آثار این طرح و طرح های دیگر که رویکرد ایجابی دارند مشاهده کنیم، بر اساس تیپ شخصیتی بانوان با رانندگی 4 چوب دارتری نسبت به آقایان مواجه بودیم. اما نمی‌توانیم بگوییم کدام قشر بهتر و کدام قشر بدتر رانندگی می‌کنند؛ آقایان چالاک‌تر و خانم‌ ها محتاط‌تر و منضبط‌تر هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای رانندگی ایمن احتیاط و رعایت قوانین و مقررات مهم است که این مورد از طرف بانوان بیش‌تر رعایت می‌شود.

کدخبر: 860186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟