آخرین وضعیت مسافران قطار شیراز / برف آنها را میان راه گذاشته بود
حجم ویدیو: 2.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

به گزارش رکنا؛ مهرداد انصاری افزود: مسافران قطار دچار نقص فنی شده در محدوده شهرضا با استفاده از لوکوموتیو امدادی اعزامی از شیراز به ایستگاه آباده منتقل شدند.

مدیرکل راه آهن استان فارس ادامه داد: قطار مسافربری مسیر تهران به سمت شیراز حوالی ساعت هفت صبح سه شنبه ۲۰ دیماه ۱۴۰۱ به دلیل نقص فنی و بارش شدید برف بر روی ریل متوقف شد.

وی توضیح داد: بعد از اطلاع از نقص فنی این قطار سریعا لوکوموتیو دیگری برای امداد به منطقه اعزام شد.

انصاری ادامه داد: قطار دچار نقص فنی به کمک لوکوموتیو امدادی ساعت ۹ سه شنبه به ایستگاه آباده رسیده و در عین حال یک ژنراتور از سمت اصفهان به آباده در حرکت است که به محض رسیدن این ژنراتور قطار رفع عیب و به سمت شیراز حرکت خواهد کرد.

انصاری گفت: این قطار حدود ۳۰۰ مسافر داشته که به سمت شیراز در حرکت بود.

مدیرکل راه آهن استان فارس تأکید کرد: تلاش همه دست اندرکاران حوزه ریلی بر رفع سریعتر مشکل نقص فنی قطار و اعزام مسافران به شیراز است.

آخرین وضعیت مسافران شیراز

شهرستان آباده در ۲۷۴ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

 معاون مسافری راه‌آهن اعلام کرد: قطار مسافری تهران - شیراز که صبح امروز به دلیل نقص فنی در ایستگاه آباده متوقف شده بود، با تلاش ماموران فنی راه‌آهن و با رفع نقص فنی به سیر خود ادامه داد.

به گزارش رکنا؛  روابط عمومی راه‌آهن در اطلاعیه دوم خود به نقل از «میرحسن موسوی» معاون مسافری راه‌آهن اعلام کرد: همزمان با اعزام لکوموتیو دیگری به منطقه و جایگزین شدن با لکوموتیو قبلی، این قطار توانست به سیر خود ادامه دهد.

قطار مسافربری مسیر تهران - شیراز حوالی ساعت ۷ صبح امروز (سه‌شنبه) ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ به دلیل نقص فنی در هوای برفی بر روی ریل در ایستگاه آباده متوقف شده بود.

 

 

 

کدخبر: 860043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟