سکه های طلای این مردان 2 زار هم نمی ارزید / در شیراز فاش شد

به گزارش رکنا، سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با اخلالگران ارزی و نظام بازار سکه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از اخباری مبنی بر توزیع و فروش ربع سکه‌های غیر بانکی در بازار طلا فروشان شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران زبده تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند 3 نفر با تهیه سکه‌های شبیه‌سازی و تقلبی قصد فروش و کلاهبرداری از شهروندان دارند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی مرجع قضائی و به همراه بازرسین اتحادیه موفق شدند در این خصوص هر 3 نفر را شناسایی و آنان را با اقدامات فنی  و تخصصی در شیراز دستگیر کنند.

سردار "حبیبی" با بیان اینکه در بازرسی از متهمان در مجموع 272 قطعه ربع سکه جعلی کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان اتحادیه ارزش سکه‌های تقلبی مکشوفه را 25 میلیارد و 840 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد از خرید طلا، سکه و ... از دلالان و دستفروشان خودداری و صرفا از طلا فروشی‌های معتبر اقدام کنید و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنید.

 

کدخبر: 858628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟