آزادی 153 زندانی در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

به گزارش رکنا از قزوین ، علی شعبانی در تشریح این خبر اظهار کرد: یکی از اهداف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعطاء حرّیت و آزادی به انسان های آزاده بخصوص مسلمانان جهان بود و سال ها در این راه مجاهدت کرد و به آروزی دیرینه خود رسید.

وی افزود: بدون شک این شهید والامقام نمونه بی دلیل ولایتمداری و پایبندی به انقلاب و نظام بود و نام و شیوه ایشان همیشه ماندگار خواهد بود، تا خاری در چشم بدخواهان و دشمنان نظام باشد و همه باید تلاش کنیم در طریق شهید سلیمانی گام برداریم.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان کرد: قوه قضاییه در سومین سالگرد شهادت ایشان و به تأسی فرهنگ آزادی خواهی شهید سلیمانی و در یک اقدام نمادین در سراسر کشور؛ تصمیم به احیای این فرهنگ نمود و به تعداد سنوات عمر شریف و بابرکت آن شهید، زمینه آزادی زندانیانی که بازگشت مجدد آنها به جامعه فراهم بود را برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان قزوین در تشریح اقدامات مشمولین نهادهای ارفاقی و مساعدت های قانونی اظهار داشت: در همین راستا و به صورت ویژه وضعیت مددجویان جرائم غیرعمد و محکومان مالی استان قزوین با همکاری مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف استان قزوین مورد بررسی قرار گرفت و با امکان صلح و سازش و با استفاده از نهادهای ارفاقی زمینه آزادی 153 نفر از مددجویان زندان های استان فراهم شد.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

منبع : روابط‌عمومی دادگستری قزوین 

کدخبر: 858327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟