گروگانگیری جوان 20 ساله در دلگان / پسر جوان را بخاطر پدرش ربودند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ مرتضی جوکار در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در روزهای اخیر در یکی از محلات شهرستان دلگان بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس جوانی 20 ساله را با یک دستگاه خودروی پژو 405 ربوده و از محل متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی با پدر این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

سرهنگ جوکار اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان ، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

وی گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این گروگان شناسایی، فرد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی آدم‌ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 

کدخبر: 857928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟