هلال احمر خراسان شمالی به ۷۸۹ حادثه امدادرسانی کرد

به گزارش رکنا؛ ابراهیم سارمی اظهار کرد: شمار حادثه هایی که جمعیت هلال احمر در آن حضور یافت، نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۹ درصد افزایش یافت.

وی افزود: در این مدت؛ امدادگران در ۲ مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، ۱۵ مورد سیل و آبگرفتگی، ۲۳ مورد صنعتی و کارگاهی و ۴۳ مورد حادثه کوهستان حضور یافته و امداد رسانی کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی این جمعیت در ۵۵۷ مورد حادثه جاده ای استان گفت: در ۹ ماهه امسال ۵۱ درصد از سوانح رانندگی در جاده های استان مربوط به واژگونی خودروها است که بیشترین سهم را در حادثه های جاده ای به خود اختصاص داده است.

سارمی خاطرنشان کرد: حادثه های صنعتی و کارگاهی نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۸۳ درصد، حادثه های کوهستان ۳۴ درصد و حادثه های جاده ای استان ۳۹ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: شمار مصدومان در این حادثه ها ۲ هزار و ۲۷۱ نفر ثبت شده است که این رقم در مدت مشابه پارسال یکهزار و ۷۰ نفر گزارش شده است.

سارمی اظهار کرد: در این مدت ۵۳۴ نفر مصدوم به وسیله امدادگران به مراکز درمانی منتقل شدند که این رقم هم در مدت مشابه پارسال ۳۵۲ نفر ثبت شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در مجموع در ۹ ماهه امسال ۱۹ هزار و ۲۳۴ نفر حادثه دیده از خدمات امدادگران بهره مند شده و به ۶ هزار و ۳۴۶ نفر امدادرسانی شد.

 

کدخبر: 856234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟