قتل فجیع مرد صیغه ای در لواسان تهران / جسد این مرد تکه تکه شد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، اوایل مهر امسال دختر جوانی با مراجع به کلانتری شیان مفقود شدن ناگهانی پدر میانسال خود را اعلام کرد.

تحقیقات برای یافتن ردی از پدر 65 ساله خانواده به نام احمد آغاز شد و خانه او واقع در لواسان مورد بازبینی قرار گرفت.در بررسی منزل مشخص شد دوربین های مداربسته ای به طرز ماهرانه در خانه کار گذاشته شده است که هارد محتوی اطلاعات آن در منزل وجود نداشت.همچنین خودرو شخصی احمد در حالی در پارکینگ خانه اش پیدا شد که وسایل شخصی او در آن نبود.

همین شواهد کافی بود که ظن ماموران برانگیخته شود و تحقیقات آنها وارد فاز تخصصی گردد.در ادامه تحقیقات مشخص شد که این اواخر احمد، زنی را به عقد موقت خود در آورده بود که این زن به نام سهیلا تحت تحقیقات قرار گرفت.

سهیلا در مورد آخرین دیدار خود با احمد گفت:«آخرین شبی که احمد را دیدم، جشن تولد دعوت بودیم.آخر شب احمد به من گفت می خواهد به خانه اش برود و پسر بزرگش به نام وحید می خواست برای دیدن احمد به خانه شان بیاید.فرزندان وحید با ازدواج ما مخالف بودند و برای همین آن شب احمد به تنهایی خانه رفت.از فردای آن روز دیگر از او خبری نشد و ناگهان غیبش زد.»

با اطلاعاتی که سهیلا در اختیار ماموران پلیس قرار داد، وحید تحت تحقیقات قرار گرفت و ادعا کرد شب حادثه در پاکدشت ورامین بوده است.اما زمانی که بررسی ها اثبات کرد او در پاکدشت نبوده و حرف هایش ضد و نقیض است؛ ظن ماموران به او بیشتر شد.از سوی در بررسی ها مشخص شد در قسمت هایی از خانه و خودرو احمد، آثار خون شسته شده او مشهود است.

وحید که در برابر تحقیقات پلیسی خود را در بن بست می دید، سرانجام لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت.

متهم در اعتراف به قتل پدر خود گفت:«شب حادثه با چوبدستی چند ضربه به سر پدرم زدم که سبب قتل او شد.سپس سرش را جدا کرده و چند خیابان بالاتر دفن کردم.»

تحقیقات برای یافتن ردی از جسد مقتول و همچنین روشن شدن انگیزه پسر جنایتکار در دستور کار ماموران اداره 10  پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

کدخبر: 853626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟