جزئیات قتل یوتا خاکزاد در بابل/ دانش آموزان با چاقو به جان هم افتادند

به گزارش رکنا، مثل همه هم سن و سالان خود در 14 سالگی سر پر شوری داشتند و تجربه ای اندک. تب غرور در سرشان و داغ هیجان بر قلب هایشان چیره بود.

کل کل و درگیری بر سر مسائل ناچیز و پیش پا افتاده برایشان دغدغه بود و کوتاه آمدن گویی دست شستن از آمال برایشان محسوب می شد.

قلدری برایشان یک فرهنگ شده بود و ابزار قلدری همراهشان بود : چاقو !

اما همان تجربه اندک چشم آنها را به حقیقت باز نمی کرد که بدانند یک سوی لبه تیز چاقو مرگ است و سوی دیگرش اتهام سنگین قتل !

"یوتا خاکزاد" دانش آموزی بود که تنها 14 سال داشت.او روز گذشته در یکی از کوچه های خلوت محله چهارشنبه پیش بابل به قتل رسید.

یک مقام آگاه انتظامی در توضیح نحوه به قتل رسیدن این دانش آموز 14 ساله به دست یکی از همکلاسی هایش به خبرنگار رکنا گفت:«روز گذشته درگیری بین 3 دانش آموز منجر به قتل یکی از آنها شد.یکی از متهمان قتل مدتی قبل به دلیل رفتارهای انضباطی از مدرسه اخراج شده بود.اما ظاهرا از قبل با مقتول جر و بحث و مشاجره داشتند.

بنا بر گفته دوستان مقتول که در لحظه وقوع حادثه همراه او بودند، متهمان به قتل ؛ یوتا خاکزاد را صدا زدند و در یک کوچه خلوت بردند.آنجا با هم درگیرشدند که در جریان درگیری با چاقو به او چند ضربه وارد کردند.ضربات کاری در نهایت منجر به قتل نوجوان 14 ساله شد.»

رسیدگی به این پرونده در دستور کار قضایی قرار دارد.

مهدی اسدی امیری در گفت‌وگویی در تشریح قتل یوتا خاکزاد دانش‌اموز بابلی در روزهای گذشته، اظهار کرد: مقتول دانش‌آموز پسر در مدرسه معتمدی مقطع متوسطه اول، پایه نهم مشغول به تحصیل بود که بعد از پایان زمان مدرسه در نزدیکی محل سکونتش در کوچه‌ای نزدیک میدان حیدرکلا بابل با یکی از شاگران مکانیکی مشاجره می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه مشاجره دو نوجوان باعث درگیری فیزیکی می‌شود، گفت: قاتل با وارد کردن ضربه چاقو به کتف مقتول او را مجروح می سازد، مقتول تا رسیدن به بیمارستان در دم جان باخت.

اسدی افزود: قاتل ۷ سال پیش ترک تحصیل کرد و بازمانده از تحصیل محسوب می‌شد و در یکی از مکانیکی‌های خودرو در بابل مشغول به کار بود.

کدخبر: 853240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟