پایان شلیک های سارق مسلح قرچک ورامین به پلیس / او یک سارق حرفه ای بود

به گزارش رکنا؛ سرهنگ یداله طهماسیان صبح پنجشنبه ۱۷ آذر ماه در تشریح این خبر طی سخنانی خاطرنشان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت توسط فردی ناشناس در شهرستان قرچک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ مشکوک و پس از استعلام مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت می باشد ، بلافاصله دستور توقف خودرو صادر شد که راننده بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک بیان کرد: در ادامه ماموران با رعایت نکات ایمنی اقدام به تعقیب و گریز خودرو سارق کردند که پس از طی مسافتی متهم اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد که ماموران با رعایت جوانب احتیاط و با توجه به قانون به کارگیری سلاح به جهت متوقف کردن متهم و جلوگیری ایجاد رعب و وحشت در جامعه اقدام به تیراندازی علیه سارق کرده و وی را دقایقی بعد زمین گیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: از متهم یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری به همراه ۱۱ عدد فشنگ جنگی ، ۳ قبضه سلاح سرد و یک خودروی سرقتی کشف و ضبط شد که در ادامه تحقیقات پلیس ۴ فقره سرقت مسلحانه و مقادیری اموال مسروقه مانند ضبط و باند خودرو ، چند عدد دریل برقی ، پمپ آب ، تعدادی پلاک سرقتی و لوازم مرتبط با سرقت سیم و کابل برق کشف شد.

 

کدخبر: 850853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟