غافلگیری دزدان خودروهای محله مرتضی گرد / یکی از سارقان در تعقیب و گریز پلیسی گریخت

به گزارش رکنا ، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی(ره) در حال گشت‌ زنی در محله مرتضی‌گرد بودند که به یک دستگاه خودرو سواری با راننده و ۲ سرنشین که در حال تردد و زاغ‌زنی خودروهای پارک شده بودند، مشکوک شدند و متهمان را زیر نظر قرار دادند.

وی با بیان اینکه در همین حین یکی از متهمان از خودرو پیاده شد و قصد باز کردن در یک خودرو را داشت، افزود: ماموران سریع وارد عمل شدند و متهمان به محض دیدن خودروی پلیس، از محل متواری شدند. در ادامه با اعلام مشخصات خودرو به سایر واحد های گشتی و در جریان یک تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، خودروی مذکور متوقف شد و متهمان به صورت پیاده متواری شدند که در نهایت ۲ نفرشان دستگیر و یکی از آنها متواری شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به این که در بازرسی اولیه از خودروی متهمان، آلات و ادوات سرقت کشف شد، افزود: متهمان که ۲۳ و ۳۰ سال سن داشتند در تحقیقات اولیه به ۳۵ فقره بزه انتسابی و سرقت محتویات خودرو در محله مرتضی‌گرد با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

موقوفه‌ای افزود:‌ ۲ متهمِ دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند و تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی همدست فراری آنان در حال انجام است.

 

کدخبر: 850450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟