بدشانس ترین مردی که بیگناه گلوله خورد / پایان زندگی پنهان قاتل فراری

به گزارش رکنا؛ سرهنگ "حمیدرضا صالحی‌فرد" بیان کرد: در پی وقوع یک فقره تیرانداری با اسلحه منجر به قتل یکی از شهروندان در یکی از روستاهای این شهرستان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به دلیل اختلافات شخصی با یکی از اهالی محل اقدام به تیراندازی به سمت منزل آن می‌کند که متاسفانه تیر به فردی ناشناس که در آن کوچه در حال تردد بوده اصابت و منجر به قتل وی می‌شود و سریعا فرد ضارب از محل حادثه متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی "زرین‌دشت" ادامه داد: ماموران انتظامی از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل را پس از 2 ماه (6 آذرماه) شناسایی و وی را در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر کنند.

سرهنگ "صالحی‌فرد" با اشاره به اینکه قاتل 28 ساله در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر قتل اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: مجرمان و هنجارشکنان هیچگاه نمی‌توانند از مجازات قانونی فرار کنند و پلیس با اینگونه افراد قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

کدخبر: 848124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟