اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تاکستان / کشف ۲ محموله مرغ قاچاق در آوج

به گزارش رکنا؛ سرهنگ کوروش عزیزی روز یکشنبه در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مطالبات مردمی و پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با هنجارشکنان جامعه، با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در گام نخست پس از هماهنگی با مرجع قضایی با تشکیل تیم های عملیاتی به نقاط جرم خیز و آلوده اعزام شده و در بازرسی از این نقاط، ۲ خرده فروش مواد مخدر ، سه سارق ، هفت معتاد متجاهر و کارتن خواب را دستگیر کرده و معتادین متجاهر را جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۱۰ قبضه سلاح سرد و کشف مقدار تقریبی ۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر از دیگر توفیقات ماموران در اجرای این طرح بود.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: اجرای مستمر طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران قرار دارد و پلیس قاطعانه با هرگونه اقدامات غیر قانونی برخورد خواهد کرد.

کشف ۲ محموله مرغ قاچاق در آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج از توقیف یک دستگاه خودرو کامیونت و کشف هزار و ۳۸۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز خبر داد.

سرهنگ زرینی اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان آوج، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت حامل مرغ زنده مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، هزار و ۳۸۰ قطعه مرغ زنده قاچاق، فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دام و طیور کشف و راننده آن دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ارزش تقریبی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان، بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی در ادامه از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون بنز باری و کشف هزار و ۴۷۶ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز خبر داد.

سرهنگ زرینی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان،یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق کالا به ویژه اقلام ضروری خانوار به صورت شبانه روزی در دستور کار ماموران است و شهروندان می توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع د

 

کدخبر: 844925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟