طرح ضربتی مقابله با سرقت با دستگیری ۶ سارق در هرمزگان

به گزارش رکنا؛ رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان، در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و به منظور شناسایی و دستگیری سارقان متواری و تحت تعقیب ، طرح ضربتی شناسایی و دستگیری سارقان به مدت ۴۸ ساعت در استان اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس اگاهی استان در اجرای این طرح با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی و تلاش شبانه روزی ضمن کشف ۱۳ فقره انواع سرقت تعداد ۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو سرقتی شناسایی و کشف کردند.

سرهنگ عبدالمجید کرمی اظهار کرد: در این طرح۴ فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال نیرو ، ۲ فقره سرقت منزل ۲ فقره کلاهبرداری و ۷ فقره سرقت موتورسیکلت و خودرو کشف شد که متهمان دستگیر شده در باز جویی های فنی صورت گرفته به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.

این مسئول انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.

رییس پلیس اگاهی استان هرمزگان با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در سطح استان از عموم شهروندان و مردم استان خواست ضمن توجه جدی به هشداری پلیسی، در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

کدخبر: 843678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟