دستور ویژه دادستان کل کشور برای پرونده شهید آرمان علی وردی

به گزارش رکنا؛ حجت الاسلام و المسلمین منتظری در دیدار با خانواده طلبه شهید آرمان علی وردی با بیان اینکه دستگاه قضایی در خصوص این مسائل، یک سیاست راهبردی قطعی دارد افزود: صف معترضان و منتقدان از صف اغتشاشگران جداست.

وی بر تفکیک کسانی که امنیت جامعه را هدف قرار داده و اغتشاش می‌کنند و جان و مال و نوامیس مردم را به خطر می‌اندازند با کسانی که معترض هستند تاکید کرد و گفت: فرمان این اغتشاشات در دست آمریکا و برخی کشور‌های غربی است.

دادستان کل کشور عوامل شهادت شهید علی وردی را جنایتکارانی بیان کرد که ناجوانمردانه ارزش‌های اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد: دستگاه قضایی در کنار دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اجازه نخواهد داد امنیت کشور به دست خودفروختگان و فریب خوردگان بیفتد و آنانی که در پی اغتشاش و جنایت هستند، با کشتن آرمان علی وردی، بغض و کینه و دشمنی خود را با ارزش‌های انقلاب اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه قصاص و یا گذشت از قصاص حق اولیاء دم است گفت:، اما جنایات این افراد، از نظر شرعی و قانونی، به عنوان محارب و کشتن امنیت جامعه و از بین بردن ارزش‌های کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: قوه قضائیه نه از منظر حقوق شخصی اولیاء دم بلکه از منظر اینکه عمل این افراد محاربه است، به اینگونه پرونده‌ها رسیدگی خواهد کرد.

دادستان کل کشور گفت: جنایتی که نسبت به شهید آرمان شده، جنایتی است که ناجوانمردان، همه ارزش‌های اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده‌ها از سوی دستگاه قضایی هم باید منطبق با قانون باشد گفت: در حال حاضر مسائل جمع و جور شده و اغتشاشگران به سزای اعمال خود خواهند رسید.

کدخبر: 843481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟