توقیف محموله‌های سنگین آنتی بیوتیک در مرزهای کشور

به گزارش رکنا؛ سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران، گفت: مرزبانان شجاع و دلیر استان های سیستان و بلوچستان و کردستان با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مرزها، از قصد قاچاقچیان مبنی بر خارج کردن محموله های آنتی بیوتیک از مرزهای کشور مطلع که بلافاصله با تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرز از خروج این محموله مورد نیاز کشور به آنسوی مرزها جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: مرزبانان ضمن توقیف یک دستگاه موتور سیکلت و دستگیری یک قاچاقچی، مقدار یک میلیون و 500 هزار عدد محموله آنتی بیوتیک قاچاق را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور ضمن بیان تبعات قاچاق چنین کالاهایی که مستقیما با سلامت مردم رابطه دارد، اظهار داشت: مرزبانان با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کنند و اجازه جولان به آنان نخواهند داد.

کشف قریب به 7 تن انواع مواد مخدر

سردار گودرزی در ادامه به کشفیات مواد افیونی در مرزهای کشور اشاره کرد و افزود: مرزبانان از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون، موفق به کشف قریب به 7 تن انواع مواد مخدر در مرزها شدند و در این رابطه 90 نفر سوداگر مرگ را نیز دستگیر کردند.

 

کدخبر: 840596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟