کودک ربایی مرگبار در بوستان ولایت / نقش 2 زن شیاد برای ربودن صاحبه و عرفان چه بود؟

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، یک نفر دارد زنگ در خانه را می زند.مادر صاحبه و عرفان غرق در روزمرگی هایش است مثل هر روز. شاید یک دستش به غذا درست کردن برای شام بچه هاست و یک دستش به مرتب کردن خانه که کودکان خردسالش در هنگام بازی نامرتبش کردند.

2 زن ناشناس پشت در هستند.مادر بچه ها در را به رویشان باز می کند خوش و بش می کنند.می گویند نیکوکار هستند از طرف یک موسسه خیریه به خانه افراد بی بضاعت سر می زنند.بعد از مادر بچه ها می خواهند که کفش بچه هایش را به آنها نشان دهد تا ساز کفش را ببینند و برای تهیه کفش نوی بچه ها اقدام کنند.

مادر سریع سراغ جاکفشی می رود.شاید فکر اینکه کودکانش کفش نو به پا خواهند کرد برای دقایقی خیالش را رنگین می کند.اما همه چیز در چشم بر هم زدنی رنگ فاجعه می گیرد.لای در خانه باز است. 2 زن در را هل می دهند و وارد خانه می شوند.یکی از آنها صاحبه 3 ساله را زیر بغلش می زند و یکی دیگر عرفان را.در کسری از ثانیه بچه ها را مقابل چشم مادرشان می ربایند.تا صدای جیغ مادر به گوش همسایه ها برسد، بچه ها و آن 2 نیکوکار قلابی ناپدید می شوند.شام بچه ها هنوز روی اجاق است.

تقاضای یک میلیارد تومان پول نقد

مادر یک چشمش اشک است و یک چشمش خون.شیون کنان اول موضوع را به شوهرش می گوید و بعد به پلیس.خواب به چشمانش نمی آید و اضطراب کشنده دست از سرش برنمی دارد.

ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران اقدامات لازم را برای پیدا کردن ردی از آدم ربایان انجام می دهند.در همان لحظه های اضطراب است که تماس هایی با خانواده کودکان گرفته می شود.صداها کامپیوتری شده و غیرقابل شناسایی است.اما مشخص است که چه می خواهند : یک میلیارد پول نقد در ازای پس دادن بچه ها.

کشف جسد صاحبه 3 ساله در بوستان ولایت

لحظه به لحظه اضطراب خانواده صاحبه و عرفان بیشتر می شود و امید به سالم پیدا شدن بچه ها در دلشان کمتر!

غروب دلگیر جمعه است که این فاجعه رنگ خون می گیرد.مردم در حال تفریح در بوستان ولایت هستند که چشمشان به 2 کودکی می خورد که با حال وخیم گوشه ای افتاده اند.پلیس با گزارش مردمی سریع در محل حاضر می شود.صاحبه و عرفان را کسی در اینجا رها کرده و رفته است.معلوم نیست چه بلایی سرشان آمده است اما آمبولانس هنوز به بیمارستان بهارلو نرسیده که دخترک جان خود را از دست می دهد.حال عرفان وخیم است اما از مرگ نجات پیدا می کند.

به این ترتیب رسیدگی به پرونده قتل در دستور کار محمدتقی شعبانی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.بررسی های اولیه حمایت از آن دارد که علت مرگ صاحبه خفگی یا خوراندن مواد مخدر است اما هنوز علت دقیق مرگ مشخص نیست.

با دستور بازپرس جنایی جسد برای معاینه دقیق و مشخص شدن علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.همچنین در تحقیقات به عمل آمده مرد جوانی که احتمال می رود با 2 زن جوان آدم ربا ارتباط داشته باشد به عنوان یکی از مظنونان پرونده بازداشت شده است اما در حال حاضر منکر هر گونه ارتباط با آدم ربایان است.

بنا بر این گزارش؛ تحقیقات برای روشن شدن راز ماجرا در شعبه 10دادسرای جنایی تهران در جریان است.

کدخبر: 839904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟