دستگیری سارقان لوازم اتوبوس و مینی بوس در قم

به گزارش رکنا؛ سرهنگ "امیر مختاری" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ابزار آلات و محتویات اتوبوس و مینی بوس‌های پارک شده در حاشیه‌های سطح شهر، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران انتظامی کلانتری ۱۹ توحید با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی، ۳ نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به شناسایی و دستگیری یک نفر مالخر، گفت: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته به ۱۲ فقره سرقت ابزار آلات و محتویات اتوبوس و مینی بوس‌های پارک شده در حاشیه‌های سطح شهر اعتراف کردند.

سرهنگ مختاری با بیان اینکه افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه این سرقت‌ها در نیمه شب و مکان‌های فاقد دوربین صورت می‌گرفته است شهروندان حتماً جهت پارک خودرو در پارکینگ‌های موجود شهر و یا مکان‌هایی که مجهز به دوربین مداربسته است، استفاده کنند.

توقیف تریلی حامل ۲۵ تن چوب قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف ۲۵ تن چوب قاچاق در استان خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی گفت: مأموران یگان تکاوری استان یک دستگاه تریلی حامل چوب قاچاق را در "جاده قدیم قم- تهران" متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو توقیف شده، ۲۵ تن انواع چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم به همراه خودرو توقیفی و کالای قاچاق برای سیر مراحل رسیدگی به مرجع ذیصلاح تحویل شد.

سردار اسماعیلی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری ۱۷ شهید بهشتی اعلام کنند.

کشف ۳۱۲ طاقه پارچه قاچاق

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۱۲ طاقه پارچه قاچاق طی بازرسی از یک دستگاه تریلی در محور سلفچگان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق در محور سلفچگان یک دستگاه خودرو تریلی حامل پارچه قاچاق را با هماهنگی قضائی توقیف کردند.

وی افزود: در ادامه این خودرو به یگان منتقل و در بازرسی صورت گرفته از آن، ۳۱۲ طاقه پارچه به وزن ۸ تن و ۸۰۰ کیلوگرم فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال اعلام که در نهایت متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

سردار میرفیضی با قدردانی از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس، یادآور شد: از شهروندان می‌خواهیم چنانچه اطلاعی از نگهداری کالا‌های قاچاق توسط افراد دارند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

 

کدخبر: 837464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟