انهدام باند سارقان مسلح در مازندران / شگرد آنها توپی زنی و دیلم زنی بود

به گزارش رکنا؛ سرهنگ"علی قیصری"  رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور سارقان مسلح غیر بومی منزل در شهرستان رامسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت منزل با تهدید سلاح در شهرستان های غربی استان، کارآگاهان پلیس آگاهی در تمامی صحنه های سرقت حاضر و تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران، اظهار کرد: ماموران در تحقیقات میدانی خود، منازلی که مورد سرقت واقع شده بود را مورد بررسی تخصصی و فنی قرار داده و در نتیجه به سرنخ های مهمی دست یافتند.

سرهنگ قیصری با اشاره به اینکه برابر تحقیقات پلیس ، سارقان مسلح غیر بومی و اغلب در حرکت بین چندین شهر و استان هستند، شناسایی مخفیگاه آنان را امکان پذیر ندانست.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اشاره به شناسایی متهمان از توقیف خودروی آنان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد و افزود: در این عملیات 6 سارق از اعضای این باند شناسایی و  دستگیری شدند و دو دستگاه خودروی متهمان نیز توقیف شد .

سرهنگ قیصری با اشاره به اینکه سارقان در ساعت اولیه دستگیری به بیش از 5 فقره سرقت منزل در حوزه سرزمینی این استان به روش توپی زنی و دیلم زنی اعتراف کردند، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان، مقادیری اموال و طلاجات مسروقه به همراه یک قبضه سلاح شکاری از آنان کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان اینکه متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود و از شهروندان نیز انتظار می رود تا در صورت اطلاع و یا مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 820524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟