حمله خونین خرس به یک مرد در یاسوج / تصادف زنجیره ای مرگبار 5 خودرو در جاده پل مختار

به گزارش رکنا؛ جهانبخش وحدت نژاد  مدیرکل اورژانس ۱۱۵در شرح حوادث امروز گفت: در ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه یک مورد تصادف زنجیره ای خودروهای  نیسان،پیکان بار ،سمند و دو خودروی ۴۰۵ در کمربندی یاسوج ،پل مختار به مرکز پیام یاسوج گزارش شد.

وحدت نژاد افزود: بلافاصله پایگاه های شهرک صنعتی، مادوان و ۳شهری به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس استان در ادامه گفت: متاسفانه به علت شدت آسیب یکی از مصدومین حادثه در دم فوت کرد و حال یکی از مصدومین وخیم گزارش شد. مصدومین حادثه پس از اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

عقرب زدگی کودک 18 ماهه در سیلاب کلوار

رئیس اورژانس ۱۱۵استان همچنین گفت: در ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه امروز ۶ شهریور ماه سال جاری یک مورد عقرب گزیدگی کودک ۱۸ ماهه در سیلاب کلوار ، منطقه گوهر مرده به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

وی افزود: به علت مسافت بالا ، صعب‌العبور بودن منطقه و نیاز سریع امدادرسانی به بیمار،بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام و پس از اقدامات درمانی لازم ،بیمار به بیمارستان امام سجاد ع یاسوج منتقل شد.

حمله خونین خرس به مرد جوان

 وحدت نژاد در مورد حادثه حمله خرس به فردی ۳۵ ساله در دلی رج مارگون گفت : این حادثه در ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه به مرکز پیام یاسوج اعلام شد که مصدوم با شرایط مناسب توسط پایگاه مارگون به بیمارستان منتقل شد.

کدخبر: 819806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟