سنگ های جاده کندوان بر روی خودرو های سواری سقوط کردند + جزئیات دقیق آسیب و خسارت

به گزارش رکنا، مهدی صفایی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس از سقوط سنگ از ارتفاعات به روی تعدادی خودرو در محدوده هزار چم جاده کندوان خبر داد و گفت: این حادثه شب گذشته حوالی ساعت ۲۲ در محدوده هزار چم به وقوع پیوست که به ۲ دستگاه خودروی سواری خسارت جدی وارد شد و افزون بر آن به علت عرض کم معبر و تاریکی شب عابران سواره چند ساعتی پشت ترافیک معطل شدند.

او افزود: مدت ۲ سال گذشته نزدیک به هزار میلیارد ریال بابت ایمن سازی این محور هزینه شد و ضمن آنکه بابت دیواره سازی و نصب توری سنگ در محدوده هزارچم هم تاکنون نزدیک به ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و پیمانکار همچنان مشغول ایمن سازی این نقطه حادثه خیز هستند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هم در اسفند ماه سال گذشته در حاشیه بازدید از روند ایمن سازی این گذرگاه به رسانه‌ها گزارش داد: سعی ما این است تا ۲ سال آینده هشت تا ۹ نقطه ریزش سنگ های جاده چالوس واقع در مازندران و همین تعداد در استان البرز ایمن سازی کنیم.

رضا اکبری گفته بود که تاکنون تاکنون ۷۳۰ میلیارد ریال از جمله برای لق گیری، انفجاری، خط کشی تابلو‌ها هزینه شده است و پیش بینی برای انجام این موارد در سال آینده حدود ۲ هزار میلیارد ریال است.

کدخبر: 1001543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟