روایتی کوتاه از ۱۸ سال دستفروشی آقای حشمتی 86 ساله + عکس

به گزارش رکنا، این پدر بزرگ مهربان که دیگر چهره آشنای انصاف و خیرخواهی مردم شده است می گوید: شاهد زندگی سخت مردم و تلاش بسیار آنها برای گذران زندگی هستم و تنها کاری که از دستم بر می‌آید این است که با فروش جنس سالم و درست به مردم گرهی هرچند کوچک از زندگی آنان باز کنم.

او هر دفعه که بار سیب زمینی را از بازار می‌خرد قبل فروش به مردم ابتدا در خانه با صرف زمان بسیاری گل‌های روی سیب زمینی را جدا کرده و سپس برای فروش آنها بر روی چرخ دستی اش به محله می‌رود.

آقای حشمتی معتقد است با این کار برکت مالش بیشتر شده و می‌گوید پس از ازدواج فرزندانم که همگی با روزی حلال بزرگ شده و وارد بازار کار شده اند به تنهایی زندگی می‌کنم و دغدغه اصلی ام نیز فروش جنس به اندازه و نه با گران فروشی یا کم فروشی است.

به گفته خودش‌ در آخرین بار خرید سیب زمینی خود نزدیک به ۱۰۰کیلو گل و خاک از محصول خریداری شده جدا کرده است.

کاش بزرگ مردان این چنینی که دغدغه شان رضایت همنوعان خود بوده و در تلاشند بیشتر و بیشتر به مردم خدمت کنند بیشتر شود.

قطعا اگر هر کدام از ما در این جامعه خدمت واقعی بدون چشم داشت و منفعت طلبی را در اولویت امور خود قرار دهیم دنیایی پر از مهر که همه برای رضایت دیگری و آرامش زندگی خود تلاش می کنند خواهیم داشت و اگر تلاش جمعی برای جلب رضایت همدیگر داشته باشیم دنیایی زیباتر را شاهد خواهیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟