اقدام تحسین برانگیز مامور پلیس در خیابان+ فیلم
حجم ویدیو: 1.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

به گزارش رکنا، اقدام یک مأمور پلیس رانندگی چین که خارج از وظیفه خود در عملی انساندوستانه یک مرد سالخورده را با سوار کردن بر پشتش از خیابان عبور داد، تحسین کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

این مأمور پلیس با دیدن مرد سالخورده که با کمک عصا قصد عبور از خیابان را داشت بلافاصله به کمک او شتافت. ویدئویی که توسط دوربین‌های خیابان تهیه شده است، اقدام انساندوستانه این مأمور پلیس را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو مرد سالخورده در حالی که با عصا و به سختی در حال طی کردن عرض خیابان است، دیده می‌شود.

این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که تعدادی از عابران پیاده نظاره‌گر این صحنه هستند، مأمور پلیس با دیدن این مرد سالخورده به طرفش حرکت کرده و سپس با خم شدن در وسط خیابان او را بر پشت خود سوار می‌کند.

ویدئو منتشر شده از زمان انتشار تاکنون بیش از ۳.۴ میلیون بیننده داشته، ۳۷۸۰۰۰ لایک دریافت کرده و ۱۷۰۰۰ بار نیز به اشتراک گذاشته شده است. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آن‌ها عمل انساندوستانه این مأمور پلیس را مورد تحسین قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " تمام احترام من تقدیم به این مرد دوست داشتنی. از تو بخاطر کمک به این پیرمرد ممنونم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟