تقدیر از مأمور فداکار راهور / «پلیسی که خاک خورد»+ عکس

پیش از این که توپ‌ها با انفجارشان شروع سال 98 را نوید دهند این رگبارهای بی‌امان ابرها بود که استان‌های مختلف کشور را درگیر کرد تا سیل هم امسال به سفره‌های هفت‌سین اضافه شود.

هنوز هم مردم استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان و بسیاری از شهرهای این دیار به دنبال جبران خسارت‌های وارده به زندگی‌شان هستند، خسارت‌هایی که می‌توانست با مدیریت بهتر کاهش پیدا کند اما بحران، بحران است و آسیب هم اجتناب‌ناپذیر.

حواشی سیل هنوز در لابلای صفحات مجازی جزء مطالب داغ است، سوءمدیریت، اتهام زنی و سوءاستفاده از غم هم‌وطنان، بیش از همه به چشم می‌آید و هر مخاطبی را ناراحت می‌کند اما این همه ماجرا نیست و عکس‌ها و فیلم‌هایی نیز وجود دارد که نشان‌دهنده امید و زندگی هستند.

لبخند خانواده سیل زده، کنار هم قرار گرفتن برادران شیعه و سنی برای امدادرسانی، حضور مسؤولان در کنار حادثه‌دیدگان و ... بخشی از خبرهای خوبی است که در میان سیل خبرهای حادثه باید آن‌ها را دید.

یکی از این خبرهای خوب عکسی بود که 12 فروردین ماه با عنوان «پلیس وظیفه‌شناسی که خاک خورد» منتشر شد و بازتاب بسیاری داشت؛ تصویری که در آن چهره خاک خورده مأمور وظیفه‌شناس راهور در محور نائین حاکی از شدت طوفان 130 کیلومتر بر ساعت بود که به 500 خودرو خسارت زد.

پس از انعکاس گسترده این عکس، یکی از مخاطبان اقدام به راه‌اندازی کمپینی برای تقدیر از این مأمور کرد و در مدت کوتاهی 145 نفر به این کمپین پیوستند.

پیگیری ها از نیروی انتظامی مشخص کرد که قرار است طی مراسمی روز دوشنبه هفته جاری با حضور مسؤولان نیروی انتظامی از «سیروس رحمانی نسب» و چند تن از نیروهای پلیس تقدیر شود.

موضوع تقدیر از مامور پلیس راهور یکی از سوژه‌های ثبت‌شده با عنوان «از مامور فداکار راهور نائین تقدیر شود» است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟