این زن خبیث در خون زنان استحمام می کرد+عکس

کنتس الیزابت باتوری زادهٔ ۷ اوت ۱۵۶۰، درگذشتهٔ ۲۱ اوت ۱۶۱۴ کنتسی مجاری از خانوادهٔ اشرافی باتوری در پادشاهی مجارستان بود که به عنوان قاتل The Murderer زنجیره‌ای شناخته شده‌است. او در کتاب رکوردهای گینس لقب نیرومندترین قاتل زن را گرفته‌است اگرچه تعداد دقیق قربانیان او هنوز مورد بحث است. باتوری و چهار هم‌دست او در سال‌های ۱۵۸۵ تا ۱۶۱۰ به جرم Crime شکنجه Torture و قتل Murder صدها زن جوان متهم شده بودند. بالاترین تعداد قربانیان باتوری در حین محاکمهٔ او ۶۵۰ مورد ذکر شده‌است.

اگرچه این تعداد به ادعای زنی به نام سوزانا است، جیکوب سیلواسی عالی‌رتبه دادگاه کنتس باتوری این اعداد را در یکی از کتاب‌های خصوصی باتوری مشاهده کرده‌است. این کتاب هرگز فاش نشد و سیلواسی هرگز آن را در اظهارات خود ذکر نکرد. علی‌رغم مدارک علیه الیزابت، نفوذ خانواده‌اش او را از روبه‌رو شدن با محاکمه حفظ کرد. او در دسامبر ۱۶۱۰ در چندین اتاق در یکی از قصرهایشان واقع در اسلواکی زندانی Prisoner شد و چهار سال بعد درگذشت.

داستان قتل‌های زنجیره‌ای و وحشی‌گری او، توسط بیش از ۳۰۰ شاهد و بازمانده همچون مدارک فیزیکی و مرگ‌های وحشیانه، پیدا شدن دختران مرده و زندانی شده در زمانی که باتوری دستگیر شد، تأیید شده‌است. داستان‌هایی که او را مانند ومپایر نشان می‌دهند؛ از جمله مشهورترین آن‌ها داستان حمام کردن او در خون دختران باکره، برای جوان ماندن، سال‌ها پس از مرگ او به‌طور عمومی فاش شد و غیرقابل اعتماد فرض شده‌است.

الیزابت باتوری شاهزاده معروف مجاری دختران جوان و زیبا را می کشت تا در خون آن ها حمام کند و همیشه جوان بماند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟