ماجرای عجیب / عشق 10 ثانیه ای این جوان را آواره کرد! + عکس

به گزارش رکنا ، یک جوان چینی بیش از 50 روز از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر در یک کتابفروشی معروف پکن حاضر می شد و منتظر دیدن دختری بود که قبلا او را فقط 10 ثانیه دیده بود و عاشقش شده بود.

برای اینکه بگوییم این مرد 26 ساله معتقد به عشق در نگاه اول است، کتمان حقیقت خواهد بود او به قدری متقاعد شده که دختر جوانی که در یک کتابفروشی محبوب پکن در ماه سپتامبر دیده بود، دختر رویاهایش است که شغلش را رها می کند و هر روز از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر در کتابفروشی می ماند، تا بتواند دوباره او را ملاقات کند تا بتواند به او بگوید چه احساسی نسبت به او دارد.

ماجرای عجیب عاشقی مرد جوان

"سان" اخیرا به خبرنگاران گفت که اولین باری که دختر رویاهایش را در کتاب فروشی معروفی در پکن دید، با دختر دیگری بوده که علاقه خود را به رابطه با او ابراز کرده بود، بنابراین نمی خواست با نزدیک شدن به یک دختر دیگر احساساتش را جریحه دار کندبا این حال، او و این دختر "بی نقص" حدود 10 ثانیه با یکدیگر ارتباط چشمی برقرار کردند و او احساس کرده که این "ارتباط ویژه" است.

با وجود اینکه این دختر در نهایت از کتابفروشی بیرون رفت و او هرگز نتوانست با او صحبت کند، سان ادعا می کند که نمی تواند به او فکر نکند، بنابراین تصمیم گرفت که هر کاری که از دستش برمی آید انجام دهد تا دوباره او را ببیند. او شروع به بیرون رفتن از کتابفروشی و گردش در اطراف کتابفروشی در تمام روز کرد و سرانجام شغلش را ترک کرد، چون نمی توانست هر دو کار را باهم انجام دهد.

از زمانی که این مرد 26 ساله بی کار شده است، از دوستان و خانواده اش پول قرض می گیرد تا گذران زندگی کند اما همچنان ادعا می کند که از تصمیمش پشیمان نیست و در این مورد می گوید:"شما برای حمایت از خانواده خود پول کسب می کنید، اما اگر خانواده ای نداشته باشید، چه سودی دارد؟ "

این مرد گفت مهم نیست که زن مرموز او به او علاقه مند نباشد، چون تنها چیزی که می خواهد این است که او را پیدا کند. اگر او موافقت کند که آینده را با او سپری کند و اگر معلوم شود که آن ها باهم سازگار نیستند، حداقل قادر خواهد بود که پی زندگی اش برود.

پس از گذشت بیش از 50 روز ماندن در کتابفروشی، از زمان باز شدن تا زمان بسته شدن کتاب فروشی بدون هیچ نشانی، سان به تازگی ناامید شده و به دادگاه محلی رفت تا از دختر رویاهایش شکایت کند که باعث پریشانی عاطفی او شده است اما دادگاه درخواست او را رد کرد چرا که او حتی نام فردی که می خواست شکایت کند را فاش نکرد، اما سان گفت که او سعی خواهد کرد ایده های جدیدی برای ملاقات مجدد با این دختر رویاهایش پیدا کند.

این داستان در رسانه های اجتماعی در چین پخش شده است ، اما به جای قدردانی از فداکاری این مرد، اغلب مردم از رفتار مداوم او انتقاد کرده اند و او را "بیمار"، "کنه" و یا "روانی" نامیده اند. برخی حتی به این دختر ناشناس هشدار دادند که تا آنجا که ممکن است از او دور بماند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟