ثروتمندترین معتاد دنیا+عکس

برخی اتفاقات در زندگی می توانند سکوی پرتابی برای افراد باشند مانند مرد قصه ی ما که از شدت اعتیاد به هروئین تا مرگ پیش رفت. داستان زندگی “خلیل رفعتی” ماجرای زندگی کارتن‌خوابی است که “مولتی‌میلیاردر” شد! ماجرای زندگی پر افت و خیز خلیل خواندنی است.

خلیل رفعتی، مالک 46 ساله آبمیوه فروشیِ زنجیره‌ای “سانلایف ارگانیکس” است که علاوه بر موفقیت فعلی از سختی‌هایی که متحمل شده تا به یک مولتی میلیاردر تبدیل شود، می‌گوید.

خلیل رفعتی (Khalil Rafati) در شهر “تولِدو” در ایالت اوهایوی آمریکا متولد شده و برای فرار Escape از سو استفاده‌های جنسی از آنجا به لوس آنجلس رفت. خلیل مدتی در زمینه فروش اتومبیل به مشتریان پولدار مشغول به کار شد اما زندگی او به سرعت به دلیل مصرف “هروئین” رو به قهقرا رفت.

مرد معتاد آواره ای که میلیاردر شد +عکسدر سال 2001، او به دلیل اُوردوز عمدی در یک میهمانی در مالیبو تا آستانه مرگ پیش رفت. خلیل رفعتی در چند ماه پس از آن تلاش کرد تا اعتیاد را برای همیشه ترک کند که این مهم سرانجام در سال 2003 و پس از آشنا شدن با “سوپرفودها” یا همان غذاهای سالم رخ داد.

خلیل در گفتگو با تایمز گفت: «به آخر همه چیز رسیده بودم. دیگر چیزی نبود که انجام ندهم. تمام پل‌های پشت سرم خراب شده بودند. کارم تمام شده بود.» خلیل رفعتی سرانجام یک مرکز ترک اعتیاد به نام “ریویِرا ریکاوری” در مالیبو کالیفرنیا را تاسیس کرد و در آنجا به ترکیب اسموتیِ منحصر به فردش به نام “ولورین” دست یافت.

آقای رفعتی در ادامه می‌گوید: «قرار بود آن اسموتی انرژی و جانی تازه به بیماران بدهد.» او معتقد است که روزهای اول پس از ترک، تنبلی و سستی بدن مشکلی بسیار بزرگ است، به ویژه اگر آن شخص دوران اعتیاد طولانی را تجربه کرده باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به سارا و زنده به گور کردن او در جنگل!+عکس

جزئیات دستگیری دزد مسلح بانک ملی در تهران

نامزد غیرتی با پخش تصاویر خصوصی لیلی او را مانند برده ها به فروش گذاشت!+عکس

فغانی داور سرشناس ایرانی ممنوع التصویر شد؟ +عکس

دسته ماهی تابه داخل چشم آشپز فرو رفت! + تصاویر باور نکردنی

ماساژ شیطانی در اتاق معاینه پزشک معروف +عکس

2 مرد در دادگاه از لحظات قتل همسرانشان گفتند و اشک ریختند

الناز با 99 سکه 3 روز صیغه احمد بود!

فرود دیدنی خلبان هلیکوپتر در قله کوهستان +فیلم

شیخ جعفر توکلی به قتل رسید + عکس

یک دختربچه هدف حمله عقاب قرار گرفت+فیلم

پیچ تند در پرونده مائده هژبری / او رقصید و مشهور شد

غلامعلی در زندان مشهد اعدام شد

 

کدخبر: 398867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟