بخاطر خوشبختی تان از مادر همسرتان تشکر کنید / امروز روز جهانی مادر همسر است

به گزارش خبرنگار گروه ترجمه رکنا، امروز روزی است که می توانید مهربانی و قدردانی را تمرین کرده و دریچه قلب تان را به روی فردی باز کنید که با زحمات او توانسته اید خوشبختی و عشق را تجربه کنید. شاید کدورت هایی از گذشته باقی مانده باشد که باعث شده از مادر همسرتان فاصله بگیرید ولی کافی است عمیق تر نگاه کنید و به خود یادآور شوید که همه ما گاه اشتباه می کنیم و می توانیم با عبور از خطاها و اندوه هایی که در قلب مان حمل می کنیم هم به دیگران و هم به خودمان فرصت دیگری برای عشق ورزیدن و مهربانی بدهیم.

best-types-of-flowers-for-momچطور می توان به مناسبت این روز جشن مفصلی برپا کرد.  ابتدا با مادر همسرتان تماس بگیرید و این روز را با لحنی صمیمانه به او تبریک بگوئید. به او بگویید از اینکه در کنار هم هستید خوشحال هستید و برایش آرزوی سلامتی کنید. از او بخاطر ایکه سال های جوانی اش را برای رشد فرزندش گذاشته و او را پرورش داده تا مرد زندگی تان باشد سپاسگزاری کنید.

گام طلایی دیگر که به صمیمیت یک رابطه می افزاید:  بهترین غذایی را که مادر همسرتان به نحو احسن آن را می پزد یادآوری کنید. از سوی دیگر علاوه بر قدردانی می توانید به منزل مادر همسرتان بروید و برای او گل بخرید.

 جشن گرفتن در این روز به این دلیل است که فرصتی فراهم شود برای احترام به فردی که همسرتان را به دنیا آورده است و در روز ملاقات با وی مهم ترین سرگرمی اش را بپرسید و به آن کار مشغول شوید.

بهتر است در این جشن مشترک هر دو مادر را دعوت کنید و در این جشن صمیمانه انتظارات یا توقعاتی را که از یکدیگر دارید بیان کرده و برخی از آنها را تعدیل کنید. این دورهمی خانوادگی به مناسبت یک روز جهانی شانس خوبی برای دستیابی به اهداف مهم در یک زندگی ایده آل و زیبا است.

فرصت دیگری که در این جشن به افراد داده می شود این است که از مادرانی که یک روز جوان و زیبا بوده اند قدردانی به عمل آید زیرا آنها زیبایی و جوانی و حتی فرصت های مهم زندگی شان را صرف همسر شما کرده اند.

اگر فرصت کافی برای خرید یک هدیه مناسب در این روز ندارید می توانید مادر همسرتان را برایدیدن  یک فیلم تماشایی دعوت کنید.البته هیچ هدیه ای باارزش تر از گذاشتن وقت برای مادران نیست از این رو توصیه می شود در این روز جهانی تمام وقت تان را با مادر همسرتان بگذرانید.

ممکن است برخی افراد به خاطر اختلافات خانوادگی و کدورت هایی که از قبل رخ داده با مادر همسرشان ارتباط خوبی نداشته باشند بنابراین بهترین راه این است که برای مادر همسرتان نامه بنویسید و به اختلافات پایان دهید.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟