حمله به کشتی اسرائیلی در خلیج فارس + جزئیات و عکس

به نظر می رسد تنش در منطقه در حال بالا گرفتن است.

به گزارش رکنا ، یک هفته پس از هدف قرار گرفتن کشتی ایرانی ساویز در دریای سرخ و دو روز بعد از خرابکاری عمدی در سایت هسته ای نطنز روز گذشته برخی منابع خبری در منطقه اعلام کردند یک کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی در نزدیکی بندر الفجیره نزدیک امارات هدف قرار گرفته است.

شبکه خبری «المیادین» که این خبر را اعلام کرد در ادامه به نقل از منابع محلی گزارش داد که کشتی مورد حمله «هایپریون ری» نام دارد و متعلق به یک شرکت اسرائیلی است.

حمله به کشتی اسرائیل در خلیج فارس

حمله به کشتی «هایپریون ری» با موشک

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از هدف قرار گرفتن کشتی «هایپریون ری» در نزدیکی بندر الفجیره با یک موشک خبرداد. کشتی هایپریون وابسته به شرکت pcc رژیم اسرائیل بوده و هم اکنون نیز در مالکیت شرکت صهیونیستی RAY SHIPPING است.

همچنین روزنامه نگار صهیونیستی «Moav Vardi» اعلام کرده این کشتی اسرائیلی که در خلیج فارس هدف قرارگرفته است، متعلق به «رامی اونگار» تاجر اسرائیلی، دستیار نزدیک به یوسی کوهن، رئیس موساد است.

حمله به کشتی اسرائیل در خلیج فارس

هدف قرار گرفتن کشتی ایرانی شهرکرد در سواحل سوریه

خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز مدعی شد: کشتی به دلیل اصابت موشک یا مین دچار آسیب شده و اسرائیل ایران را مسئول آن می‌داند. روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی نوشت: ارزیابی ها نشان می دهند که کشتی هایپریون به وسیله یک موشک یا پهپاد ایرانی هدف قرار گرفته است.21 اسفند سال قبل کشتی ایرانی شهرکرد در سواحل سوریه هدف حمله قرار گرفت و یک هفته قبل نیز کشتی ساویز در دریای سرخ با اشیای انفجاری از هوا روبه رو شد و در سومین حادثه در دو ماه اخیر 22 فروردین شبکه برق تاسیسات هسته‌ای نطنز با یک خرابکاری تخریب شد .

نقش رژیم صهیونیستی در حملات اخیر

ایران در همه این حملات رژیم صهیونیستی را متهم شماره یک اعلام کرد و انتقام از این اقدامات را حق قانونی خود دانست . از سوی دیگر کشتی هلیوس ری در دریای عمان در ۸ اسفند ۹۹ و کشتی لوری در شمال دریای عرب در ۵ فروردین ۱۴۰۰ مورد حمله عوامل ناشناس قرار گرفتند که اسرائیل ایران را عامل این حملات ذکر کرد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

زاهدی

کدخبر: 677429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟