افزایش فشارها بر ترامپ در آستانه برگزاری مجمع ملی حزب جمهوریخواه

به گزارش رکنا، تلاش های بی وقفه ترامپ برای تخریب جو بایدن و توصیف نامزد حزب دموکرات به عنوان " جو خواب آلود" طی روزهای اخیر تاثیر معکوس داشته و اکنون فشارها علیه ترامپ در آستانه برگزاری مجمع ملی حزب جمهوریخواه تشدید شده است.

بر اساس این گزارش سخنرانی قدرتمند بایدن در مجمع ملی حزب دموکرات که با پذیرش نامزدی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 همراه شد، فشارها علیه ترامپ را به شدت افزایش داده است.

ترامپ که پیش از این یک تولیدکننده برنامه های تلویزیونی و در نهایت یک شومن بوده است، برای مجمع چهار روزه حزب جمهوریخواه برنامه های گسترده ای را تدارک دیده است. وی قصد دارد برنامه های پویاتری را نسبت به دموکراتها اجرا کند تا عملکرد خود در نظرسنجی ها را ارتقا بخشد.

در نظرسنجی هایی که در فصل تابستان انجام شده است، ترامپ همواره عقب تر از بایدن بوده است. بحران شیوع ویروس کرونا و اعتراضات علیه خشونت و وحشیگری پلیس آمریکا پس از قتل جورج فلوید تاثیر منفی زیادی بر جایگاه ترامپ در نظرسنجی ها داشته است.

در حالی که بسیاری از آمریکایی ها اکنون تمرکز اصلی خود را بر روی شیوع ویروس کرونا قرار داده اند، ترامپ باید مخاطبان بیشتری را به برنامه های انتخاباتی اش جذب کند.

ترامپ در اظهاراتی بار دیگر خودش را با آبراهام لینکلن مقایسه کرد و تلاش های دموکراتها برای نشان دادن وی به عنوان رهبری که در مقابله با شیوع ویروس کرونا شکست خورده، به شدت محکوم کرده است. وی همچنین دموکراتها را متهم کرد که قصد دارند او را عامل اصلی تفرقه و چنددستگی در کشور و گسترش نژادپرستی معرفی کنند.

ترامپ گفت: دموکراتها سیاه ترین و تاریک ترین مجمع را در تاریخ آمریکا برگزار کردند. آنها چهار شب را با حمله به آمریکا به عنوان کشوری نژادپرست و وحشتناک پشت سر گذاشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟